Mutsin kaa tulin juttuun oikeestaan ihan hyvin. Sillon kun kävin siellä sunnuntaina. Jotenkin tuntuu nykyään aina oudolta käydä siellä. Siellä kuitenkin asu koko lapsuutensa. Mun huone on nykyään niinku joku vierashuone. Vaikka em mä tiedä käykö niillää ketään juuri koskaan. En kysellyt. Faija ei paljoo puhunu. Oli kuitenkin paikalla. Katto telkkuu ja luki lehtee.

Mutsin kans sitten keittiössä höpistiin kaikenlaista. Se kyseli miten mulla töissä menee ja sillai. Pisteet siitä ettei kysyny meinaanko joskus jatkaa opiskelua. En mä olis kuitenkaan osannu vastata. Kun ei ittekkään tiedä mitä tekis. Ei oikein huvittais tehdä mitään. En mä kyllä varmaan jaksa kaupassakaan koko ikääni olla. Jotain tarttis keksiä.

Riina on vieläkin sen Jokkensa kanssa, joten sitä ei ole paljo näkynyt. Tänään käytiin päivällä Mäkkärissä, kun oli molemmilla vapaata. Se ei oikein osannut puhua kuin että Jokke sitä ja Jokke tätä. Ens viikonloppuna ne menee laivalle, joku Tallinnan risteily. Jokke kuulemma tarjoo. Sinne tulee jotain Joken kavereitakin. Riinaa vähän jännittää, kun se ei ole kaikkii niitä edes nähny ennen.

Munkin tekis mieli lähtee johonkin vähän tuulettuun. Mulla on vaan taas tää ja seuraava lauantai töitä. Mutta sitten kun on vapaata viikonloppuna, lähden kyllä johonkin. Nyt se on päätetty. Lähden varmasti. Täytyykin ruveta heti suunnitteleen. Mulla on vapaata la 25.10 ja sunnuntai 26.10. Sen perjantain kun sais vielä vaihdettua aamuvuoroks, niin sittehän sitä ehtis vaikka mihin. Täytyykin heti huomenna kattoo töissä ketä siellä on silloin aamuvuorossa, jos joku vaikka vaihtais. Niin mä teenkin. Tässähän melkein piristy, kun keksi jotain suunnitelmaa. Nyt sitten vaan nettiin kattoon, mihin menis. Niin ja täytyy kattoo onko mulla rahaa tarpeeks. Onneks mutsi heitti pari sataa. Sanoi että osta kunnon ruokaa, että jaksat.