Tässä on sattunut kaikenlaista, en oikein tiedä edes mistä aloittaisin.

Tärkeimmät ensin: muutan Hesaan! Tampere on ihan hieno ja kiva paikka, ja on mulla täällä kavereitakin, mutta olen saanut tarpeekseni. Ja mokaillut riittävästi. Eli on aika vaihtaa maisemaa.

Riinalla meni bänksit sen Jokken kanssa. Mun kannalta ihan hyvä juttu. Päästiin taas Riinan kanssa yhdessä baanalle. Riina löys melko pian uuden kaverin, yhden Pertin. Sitten uutenavuotena jotenkin kävi sillai hassusti, että kun oltiin yhden Tuulin kavererin luona bileissä, jouduin jotenkin tän Pertin kanssa yhdessä sänkyyn. En oikein muista, kun en ollut ihan selvin päin, että oliko syy enemmän minussa vai Pertissä. No ei sen väliä, sen muistan kuitenkin hyvin kun Riina sai tietää siitä. Lyhyesti sanottuna ei olla enää kavereita.

No töissä sitten. Alkoi oikein tosissaan ottaa se kauppias päähän. Sieltä oli kassasta hävinny 800 Euroa, ja jossain kameratallenteisa näkyi kun mä olin käyny siinä kassassa, vaikkei se olut mun pohja. Mä kävin vaan kattoo kun se pohja jotenkin jumitti, ja Reetta pyys mua tarkistaan oisko siinä jotain sellaista vikaa että sen pystyis ite korjaan. Nauhotuksissa näky että olin käyny siellä kassalla, ja olin jotenkin sellasessa asennosa ettei kamerassa näkyny mitä mä puuhasin. Kauppiaan mielestä mä olin sillon pölliny ne 800 euroo, jotka Reettan kassasta puuttu. No okei, tiesin kyllä ettei toisen kassapohjalla saa käydä, mutta kun Reetta pyysi, niin avasin sen siitä alanapista, jota ei saisi käyttää kuin hätätapauksissa. En tietenkään myöntäny mitään vieneeni, kun en kerran vienyt. Sain kuitenkin potkut. Kauppias sanoi että hän on menettänyt luottamuksensa minuun, ja kysyi että purkaako hän työsuhteen sillä perusteella, vai haluanko minä itse irtisanoutua, jolloin työtodistuksessa lukee että työsuhde on päättynyt minun pyynnöstäni. Valitsin jälkimmäisen.

Sain kahden viikon, eli siis irtisanomisajan palkan, ilman työvelvoitetta. Hyvä niin. Olin jotenkin niin poikki, etten olisi kuitenkaan töihin jaksanut mennä. Sainpahan olla kotona, ja miettiä asioita. Ja mietinnän tulos: mä lähden lätkiin täältä. Piste.

Kun miettii että mistä vois saada töitä, niin kyllä se vaan on niin että Hesassa niitä on. Ei itse asiassa ollut edes vaikeeta löytää työpaikkaa. K-kauppaan en enää halunnut, joten päätin hakea S-kauppaan. Netistä kun vähän katteli, nii sieltä löyty sellanen avoin hakemus Alepoihin, S-Marketteihin ja Prismoihin. Toi K-kauppa jossa olin töissä ei ollut kovin iso, joten aattelin etten kyllä välttämättä Prismaan haluaisi töihin. Laitoin hakemuksen S-Markettiin ja Alepaan. Pääsin aika nopeesti Alepan haastatteluun, ja eilen tuli tieto että mulla olis työpaikka Maunulan Alepassa, edellyttäen ettei työhöntulotarkastuksessa tule mitään häikkää. Hip hip huraa, meikä vaihtaa maisemaa!